btsco

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Nie, 17 Cze 2007, 21:40:43 CEST

On Saturday 16 of June 2007, Sylwester Gruszka wrote:
> No tak, ale teraz wyskoczył nowy problem, wpisuję:
>
> hcitool cc 00:16:4E:D7:FF:DB
> hcitool auth 00:16:4E:D7:FF:DB
>
>  i dostaję "Not connected."  i nic dziwnego bo ikonka połączenia w
> telefonie pojawia się tylko na chwlę, i zaraz znika :/  o co chidzi?
Coś się zmieniło na gorsze w ostatnich wersjach Bluez. Objawia się to tym, że
przy próbie parowania urządzeń, mamy tylko ok. 3s (zależy od telefonu) na
wpisanie PINu, gdyż po tym czasie połączenie jest zrywane. Walczyłem z tym,
ale nie zwalczyłem. Nauczyłem się wpisywać szybko PIN.

Pozdrawiam
Beorn

--
Daniel 'Beorn' Mróz <beorn w alpha.pl>    http://127.0.0.1/beorn