Re: Szyfrowany system plików

Maciek Pasternacki maciekp w japhy.fnord.org
Sob, 23 Cze 2007, 01:29:21 CEST

22-06-07, Michał Łukaszek <mlukaszek w gmail.com> napisał(a):
> Poczytałem o LUKS i eCryptfs.
> Pytanie: czy ktoś tego używa na codzień? Jak ze stabilnością na x86_64 i ext3?

Używam na x86_64/ext3 i x86/ext3, od paru lat (x86_64 nie tak paru,
ale ponad rok na pewno), bez najmniejszych problemow.

Co do reszty pytań, to nie wiem, bo mi akurat zależy na tym, żeby
szyfrowanie było jak najmniej automagiczne, więc nie potrzebuję.

Pozdrawiam,
japhy

--
-><- This signature intentionally left blank. -><-