Nowy postfix i problemy

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Wto, 26 Cze 2007, 10:06:00 CEST

On Tue, Jun 26, 2007 at 09:46:36AM +0200, crazy w noshit.pl wrote:
> Z rańca przy --upgrade-dist poszedł nowy postfix i jakieś nowe wynalazki
> do niego..
>
> Efekt: brak możliwości wysyłania maili z localhosta.
> wszystkie konsolowe programy generują błędy na etapie msmtp.
>
> Walczę z konfiguracją msmtp, ale coś nie bardzo mi idzie..
>
> Jak sobie z tym poradzić ?
a jakieś szczegóły?
jak rozumiem chodzi o ac? w nim od wersji która była w ac-main doszedł
tylko plik który wcześniej nie był pakowany.

Pozdro

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Linux && Unix && Network administrator