Nowy postfix i problemy

crazy w noshit.pl crazy w noshit.pl
Wto, 26 Cze 2007, 10:16:01 CEST

Dnia Tue, 26 Jun 2007 10:06:00 +0200 Andrzej 'The Undefined' Dopierała
<undefine w aramin.net> napisał:

> a jakieś szczegóły?
> jak rozumiem chodzi o ac? w nim od wersji która była w ac-main doszedł
> tylko plik który wcześniej nie był pakowany.

AC, postfix 2.2.5-12.

Przy instalacji :

  'osierocony' amavisd-new-2.4.5-2 zaznaczył msmtp-sendmail-1.4.10-1
(wł. /usr/lib/sendmail) msmtp-sendmail-1.4.10-1 zaznaczył
msmtp-1.4.10-1 (wł. msmtp = 1.4.10-1)

Czyli - z postfixa wyleciał link /usr/lib/sendmail.

Teraz, z palca:

[root w www mail]# mail -s test root

Cc:
[root w www mail]# send-mail: recipient address root not accepted by the
server send-mail: server message: 504 <root w localhost>: Sender address
rejected: need fully-qualified address send-mail: could not send mail
(account default from /etc/msmtprc)

Postfix ustawiony dość restrykcyjnie mam, za to z konfiguracją msmtp za
chiny nie mogę sobie poradzić.
Osobne sekcje account porobiłem, ale tak jak by ich nie widział.
Poza tym pisanie ustawień dla X userów mi się nie podoba, a
interaktywnie to nie działa..

Chyba po prostu zrobię downgrade postfixa..

Ryszard Mielcarek       |    crazy(małpka)noshit(.)pl  |
http://crazy.geeks.pl   |    http://fun.noshit.pl      |