[th] ogólne problemy

Nie, 4 Mar 2007, 21:53:41 CET

On Sunday 04 of March 2007, Kamil Dziedzic wrote:

> Czyli raczej nici z qiv'a o ile ktoś stąd nie spatchuje go. Bo chyba na
> developerów raczej nie ma co liczyć bo ostatnia wersja rozwojowa jest z
> 10-May-2005[1]. Szkoda. Dzięki.
> [1] http://www.klografx.net/qiv/index2.html

Trzeba sprawdzić:
http://mirror.hamakor.org.il/pub/mirrors/gentoo-portage/media-gfx/qiv/files/qiv-2.0-composite.patch

> A on nie może?;)

Może ale to nie ma sensu. Masz też możliwość instalacji pakietów tłumaczeń kde
per program .

> W AC nie udało mi się wywołać tego problemu.

W Ac rpm nie sprawdza zależności od katalogów.

> Bo w cvs'ie nie ma jeszcze audacious 1.3.0:D Łatkę podesłałem na devel. Być
> może w audacious ja coś źle zrobiłem ale to co opisałem działo się też z
> innymi pakietami. Nie pamiętam już z którymi ale miałem jeszcze co najmniej
> ze dwa takie przypadki.

Ok, poprawi się więc wersję headową.

> Jak wcześniej. A czy on nie może?;)

Może ale to raczej sam udev powinien dostarczać tego typu katalog.

> Nie kojarzę aby był z tym problem w AC.

Patrz parę pięter wyżej.

> A ja nie używam sudo i jakoś nie nie mogę się do niego przekonać.

Rozpracuj problem :-)