[th] ogólne problemy

lobo w chello.pl lobo w chello.pl
Pon, 5 Mar 2007, 11:54:32 CET

On Sun, Mar 04, 2007 at 08:45:14PM +0000, Kamil Dziedzic wrote:

> Chyba tak... Znajdę czas to potestuje. Coś kojarzę, że bez tego z udev nie
> działa zapisywanie ustawień miksera. Do tego pozwala łatwo włączyć emulacje
> oss (/dev/dsp).

W aktualnym udev w TH, domyślnie jest przywracanie ustawień miksera dla
alsowych urządzeń, więc jeśli chodzi ci tylko o mikser, to alsa_udev
możesz olać. Nie wiem, jaki jest aktualny status tego pakietu, czy ktoś
się nim zajmuje, czy nie.

> Jak wcześniej. A czy on nie może?;) Nie kojarzę aby był z tym problem w AC.
Tutaj chyba trzeba by było po prostu dopasować alsa_udev do aktualnego
rozłożenia katalogów w udev. Plik /etc/udev/scripts/alsa.sh powinien
chyba wylądować w /lib/udev. To tak na szybko co mogę o tym pakiecie
powiedzieć.

Przemysław Białek