[th] ogólne problemy

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Nie, 4 Mar 2007, 22:30:09 CET

Dnia niedziela, 4 marca 2007, Artur Flinta napisał:

> Nie może, bo ktoś może chcieć zainstalować inny język, a dwa pakiety nie
> moga tutaj kolidować. W Ac rpm jest mniej restrykcyjny odnośnie
> katalogów i pozwala na bezpańskie twory.

No dobra. Rozumiem, że jest bardziej restrykcyjny co do katalogów no ale bez
żartów, że przez potrzebę jednego pustego(!) katalogu ciągnie on za sobą
dodatkowy program?!

p.s. Tak na marginesie to jakoś tej restrykcji i tak nie rozumiem. Powiedzmy,
że to kturtles dostarcza jakiś katalog dla kde-i18n-Polish dlatego
kde-i18n-Polish pociaga za sobą kturtles. Do tego miejsca rozumiem tylko
czemu z kolei gdy odinstalowuję kturtles to nie pociąga on za sobą
deinstalacji kde-i18n-Polish? Chyba kturtles jak dało katalog kde-i18n-Polish
to teraz powinno mu go odebrać? Ciekawi mnie czy teraz gdy odinstaluję
kde-i18n-Polish to ten katalog zniknie. Aż sobie sprawdzę jak się rebootnę na
th. No ale to w sumie nie ważne i nie muszę tego wiedzieć ale ta instalacja
dodatkowych dwóch aplikacji tylko z powodu braku dwóch pustych katalogów jak
dla mnie jest głupia. Już wolę aby była paczka która by zawierała tylko ten
pusty katalog:D

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic