[Ac] Gdzie sie podziały polskie literki czyli czego ja nie skonfigurowałem?

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Pon, 5 Mar 2007, 09:42:27 CET

Witam

Czy ktoś mojej durnej osobie może objaśnić, dlaczego na ślicznym
nowiutkim serwerku jeśli używam X-owych aplikacji (bardzo lubię siedzieć
w domciu i używać nedita na serwerze) nie mogę wprowadzać polskich ogonków?

Czegoś pewnie nie skonfigurowałem tylko nie wiem czego - w sumie kiedyś
miałem coś podobnego na Ra ale tamten system już dawno się poszedł paść.

Pomóżcie, ludzie, bo zwariuję...

Aha, nie jest to (chyba) problem z X serwerem, bo na obu końcówkach (w
firmie i w domu) występuje ten sam problem tylko z jedną maszyną, reszta
śmiga jak trzeba...

Wszystkie maszyny latają w iso-8859-2, joe na xtermie pięknie pliterki
przyjmuje - ale po x-ach już nie.

ethanak