[Ac] Gdzie sie podziały polskie literki czyli czego ja nie skonfigurowałem?

Daniel Dawid Majewski doctorque w o2.pl
Pon, 5 Mar 2007, 21:49:56 CET

Bohdan R. Rau napisał(a):
> Witam
>
> Czy ktoś mojej durnej osobie może objaśnić, dlaczego na ślicznym
> nowiutkim serwerku jeśli używam X-owych aplikacji (bardzo lubię siedzieć
> w domciu i używać nedita na serwerze) nie mogę wprowadzać polskich ogonków?
>
> Czegoś pewnie nie skonfigurowałem tylko nie wiem czego - w sumie kiedyś
> miałem coś podobnego na Ra ale tamten system już dawno się poszedł paść.
>
> Pomóżcie, ludzie, bo zwariuję...
>
> Aha, nie jest to (chyba) problem z X serwerem, bo na obu końcówkach (w
> firmie i w domu) występuje ten sam problem tylko z jedną maszyną, reszta
> [...]
Fontconfig ? Ostatnio u mnie i z tego co widzę nie tylko u mnie pluje
dziwnymi komunikatami - szczegóły w "[AC] Gimp i reszta aplikacji X -
fontconfig ma niepoprawne pliki(..)" Gimp się odpala na tym systemie z
niepoprawnymi literkami ?
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski