liczniki z iptables w SNMP

Paweł Kośka pawel w artfan.net
Pon, 5 Mar 2007, 11:03:53 CET

Witam,

Chciałbym z mojego nata ściągać statystyki ile ruchu generują jacy użytkownicy
i jaki jest ruch.

Za natem mam kilka podsieci /24 należącymi do różnych użytkowników. Chciałbym
wiedzieć ile łącznie generują użytkownicy z danej podsieci i jeszcze  jaki
jest ruch na różnych portach, 25, 80, 110 i inne ciekawe.

Tylko nie wiem jak się potem do tych liczników dobrać. Chciałbym się do tego
dostawać po SNMP by potem to podpiąć do MRTG czy innego Cacti.

Czy ktoś robi coś takiego? Jakieś wskazówki?

--
Pozdrawiam,
Paweł