[Ac/ready] OOo 2.1.0 z Ready - czy tylko ja mam taki problem.

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 9 Mar 2007, 11:51:49 CET

Testuję. Jak już się odpali to chodzi poprawnie. Ale zauważyłem, że czasami
ma problem ze startem jeśli chcę uruchomić przez kliknięcie na plik.
Środowisko robocze: KDE. Problem zarówno z arkuszem kalkulacyjnym, jak i
writerem (więcej nie sprawdzałem).  Problem objawia się na dwa sposoby:
albo pojawia się obrazek startowy, pasek stanu wędruje odrobinę i obrazek
znika bez żadnego dodatkowego efektu, albo jest wyświetlane okno o
wystąpieniu błędu (dane nie pozwalają na diagnozę błędu). Czasami uda się
wystartować i wtedy jest OK.

Problem nie wystąpił ani razu, gdy uruchamiałem dowolną składową OOo z menu
KDE, a potem otwierałem plik klikając na nim w konquerorze.

Czy tylko ja tak mam czy może ktoś jeszcze?