[Th] jądro i gcc 4.2

grym3k grym3k w o2.pl
Pią, 9 Mar 2007, 12:28:23 CET

Witam
Czy jest możliwość przebudowania jądra obecnie znajdującego się w Th z serii 2.6.17.13-1 z gcc-4.2 (dokładniej smp)? (może ktoś ma gdzie wystawić? ) Bo jest zbudowany z gcc 4.1 a np. najnowsze moduły nvidii już z gcc-4.2. Przy próbie ładowania modułu, się wykrzaczają X'y i nawet nie pomaga ładowanie modułu z opcją --force (problem z wersją gcc).
Ps. ktoś ostatnio pisał, żeby mówić co ma zostać jeszcze zbudowane pod TH więc ja proszę o zbudowanie modułu ze speca rt2x00.spec, pod w/w jądro. U mnie nie chce się zbudować (buduje się o dziwo tylko smp, dla zwykłego jajka się nie kompilują moduły - a problemu nie mogę znaleźć). Jak wrócę do domu podeślę błąd.

Pozdrawiam
Piotr Grymkowski