Piotr Grymkowski grym3k w o2.pl
Pią, 9 Mar 2007, 18:55:04 CET

Dnia Fri, 9 Mar 2007 18:29:07 +0100
"Piotr Karbowski" <jabberuser w gmail.com> napisał(a):

> Nie sadze by ktos spełnił Twoją proźbe, dlaczego sobie sam nie
> zbudujesz tego kernela?
No właśnie spełnił (tak mi się wydaje) bo pojawił się nowy kernel w
repo:) A kernela nie buduje bo nie wiem za bardzo które opcje są
potrzebne a które nie (np dla zielonego, włączenie imq czy nie ;)). Więc
zdaje się na developerów. Ale może spróbuje sobie zbudować
kernel-laptop czy desktop bo wydaje się że to spece takie
userfriendly;). Od czegoś trzeba zacząć.
Ps. przez pół roku byłem bez kompa teraz mam nowego. Chyba
niepotrzebnie zrobiłlem upgrade bo kilka rzeczy mi nie chce działać np.
najnowszy firefox z th. Nie wyrzuca błędłów nic, zaś w pamięci widze że
jest, choć okna nie widać. Tylko u mnie tak?
Ps2. Teraz mam pietra upgradować jeszcze X'y (paczki z serii xorg) bo
nie weim czy sterowniki gforce 6100 obslugują wersję 7.2. A nie chce
się bawić bo muszę mieć kompa na chodzie jutro o.

Piotr Grymkowski