Reguły dla udev na okazję tableta ( przestało działać )

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 9 Mar 2007, 20:51:52 CET

Gdy ostatnio podłączałem tablecik (Wacom PenPartner2 na USB) do mojego
laptopa, wszystko działało jak trzeba. Ale to było dość dawno temu. Chodzi
o to, że mam regułki dla udev, które powinny przy podłączeniu tabletu
stworzyć symlink /dev/input/penpartner0, który to symlink jest następnie
wykorzystywany w konfiguracji X-ów. Regułka którą miałem wygląda tak:

KERNEL=="event*", SYSFS{idProduct}=="0061", SYSFS{idVendor}=="056a", \
        NAME=="input/%k" SYMLINK+="input/penpartner0"

Mam również regułkę dla touchpada (to okazuje się nie być istotne, bo X-y
jakoś sobie same radzą):

KERNEL=="event*", BUS=="serio", DRIVER=="psmouse", \
        NAME=="input/%k" SYMLINK+="input/touchpad0"

Ale teraz najwyraźniej to w ogóle nie działa - ani jeden, ani drugi symlink
nie jest tworzony. Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć, co z tym fantem
zrobić, żeby znów zaczęło działać?