PLD jako router

Marcin Sapeta marcin w palesnica.com
Pią, 16 Mar 2007, 00:51:33 CET

> Chodziło chyba  bardziej o udostępnienie przez switch :) bez maskarady itp.

Nie mam switcha, tylko dwa laptopy z Wi-Fi, na jednym PLD i na tym chcę
uruchomić router :) Uruchomiłem udostępnianie w przypadku, gdy dostawca nie
potrzebował mac-a, miałem statyczny IP i DNS, a teraz dostawca potrzebuje mac
mojej karty, IP i DNS z DHCP-a. Ja mam net, ale chcę go udostępnić dla
drugiego laptopa po Wi-Fi. Po co mam kupować router sprzętowy skoro mam PLD a
on wszystko może :) Co mam zrobić żeby to zadziałało??

--
Marcin Sapeta
http://www.palesnica.com