PLD jako router

Grzesiek Pycia gzohop w gmail.com
Pią, 16 Mar 2007, 20:15:59 CET

16-03-07, Marcin Sapeta <marcin w palesnica.com> napisał(a):

> itp.
>
> Nie mam switcha, tylko dwa laptopy z Wi-Fi, na jednym PLD i na tym chcę
> uruchomić router :) Uruchomiłem udostępnianie w przypadku, gdy dostawca
> nie
> potrzebował mac-a, miałem statyczny IP i DNS, a teraz dostawca potrzebuje
> mac
> mojej karty, IP i DNS z DHCP-a. Ja mam net, ale chcę go udostępnić dla
> drugiego laptopa po Wi-Fi. Po co mam kupować router sprzętowy skoro mam
> PLD a
> on wszystko może :) Co mam zrobić żeby to zadziałało??

No to powinno być różnicy, conajwyżej przy zmiennym ip trzeba użyć jako cel
masquarede (czy jakoś tak) i powinno smigać, chyba że ISP zatroszczył sie o
to żeby nie było tak łatwo (np. TTL 1)

Jest w dokumentacji opisane jak zrobić maskarade i według tego powinno
chodzić.

Sprawdź czy masz dobrze ustawione wszystko i zobacz TTL z jakim wracają
pakiety.