PLD jako router

Grzesiek Pycia gzohop w gmail.com
Sob, 17 Mar 2007, 21:56:28 CET

17-03-07, Michał Panasiewicz <wolvverine w tarchomin.pl> napisał(a):

> cytat z  http://sieci.krysiak.info/sieci/9bezpieczenstwo.htm#9.4 :
>
> "
> Do tabeli "mangle" (komenda: iptables -t mangle ...) należą łańcuchy:
>       PREROUTING
>       OUTPUT
>

>       FORWARD
>
> Kolejność przechodzenia pakietów przez tabele: mangle -> nat -> filter.
> "

Mangle ma teraz więcej łąńcuchów, na pewno nic poza tym  sie nie zmieniło ?.
Bo pamiętam że regułka umieszczona nie w FORWARD(mangle) nie oddziaływała na
pakiety z wirtualnego hosta z vmware ale mogę sie myić.

Autor wątku gdzieś zaginął :). A tutaj zmniejszanie TTL przez ISP nie było
problemem tylko chyba coś innego, ale jak nie wróci to sie nie dowiemy :)