PLD jako router

Marcin Sapeta marcin w palesnica.com
Sob, 17 Mar 2007, 23:25:51 CET

> Autor wątku gdzieś zaginął :). A tutaj zmniejszanie TTL przez ISP nie było
> problemem tylko chyba coś innego, ale jak nie wróci to sie nie dowiemy :)
Nie zaginął, sprawy osobiste ;)

Co do problemu, to od nadmiaru informacji się pogubiłem ;/

Zrobiłem to: http://www.baseciq.org/linux/masq  dla jądra 2.6 nie wiem jakie
łańcuchy z iptables wstawić w końcu :(

W innym miejscu miałem tylko tyle skonfigurowane:
echo 1 > /proc/sys/net/ipv4/ip_forward
iptables -A POSTROUTING -s 192.168.0.0 -j MASQUERADE -t nat
i to działało, udostępniałem net po Wi-Fi dla tego drugiego laptopa. Teraz
jestem podpiety u innego dostawcy, który taki problem zrobił :)

Nie chcę kupować sprzętowego routera skoro mam linuxa i to PLD :)

--
Marcin Sapeta
http://www.palesnica.com