[Ac rc-scripts - sprawdzanie zgodności nazwy pliku konfigurującego z nazwą urządzenia. ( Było : ppp i nowy functions.network)

Pon, 19 Mar 2007, 09:55:50 CET

On Sunday 18 March 2007, Grzegorz Sójka wrote:
> i tu pojawia się bul. Po ostatnim updacie skrypt:
> /etc/sysconfig/network-scripts/functions.network
> sprawdza czy się nie pomyliliśmy i nazwa pliku konfiguracyjnego zgadza
> się z nazwą urządzenia. Szczytne tylko, że przy większości połączeń ppp
> nie ma pliku konfiguracyjnego!!! Po 30m walki i kombinowania na
> wszystkie strony czemu nie odpalają mi się skrypty post-połączeniowe
> (ustawienia routingu iptables itd.) zobaczyłem w końcu komunikat:
> /etc/ppp/ip-up: DEVICE specified in  does not match filename. Aborting!

Mnie to boli skolei gdy bym chciał miec kilka plików konfiguracyjnych per
urządznie:

ifcfg-eth0_dhcp, ifcfg-eth0_biuro itd ...

Może wystarczyłby test czy nazwa urządzenia zawiera się w nazwie pliku
konfigurującego ?
Albo nawet ostrzej: nazwa pliku konfigurujacego musi zaczynać się od
ifcfg-{$DEVICE}
?

--
Mateusz Korniak