Static-arp

Strażak tomek.krakowian w gmail.com
Pon, 19 Mar 2007, 12:26:35 CET

Niestety znając życie długo nie będziesz musiał czekać - koledzy
użytkowników moga być bardziej rozgrnięci i trochę podpowiedzieć co wpisać
w google aby uzyskać satysfakcjonującą odpowiedź ;)

A co w sytuacji gdy użytkownik który był wyłaczony wpina się do sieci (u
mnie serwer dhcp przyznaje mu ten sam adres co temu podszywającemu się -
mam na sztywno MAC i IP i wtedy obydwoje mają mocno rwany net) jak zrobić
aby w takiej sytuacji temu drugiemu nie przyznało wcale IP (przyjdzie do
mnie wtedy i mnie poinformuje a ja już zajmę się gagatkiem co się podszywa
:) )