Re: ADSL pppd:No response i zrywanie połączenia

Łukasz Głębicki lukaszgl w post.pl
Wto, 20 Mar 2007, 09:50:26 CET

"Tomasz Kuc" <tomquc w gmail.com> napisał(a):

> Próbowałem eksperymentować z większymi wartościami LCP, nowym ppp ale
> nie daje to żadnych pozytywnych rezultatów. Netia zbadała linię, nawet
> przysłała nowy modem i problem nadal występuje. Łącze działa przez
> jakiś czas potem 3-4 sekundy przerwy, reset modemu i znowu działa.
> Ktoś może przerabiał ten problem?

Nie mam netii, ale miałem podobne jazdy na neostradzie z modemem sagem.
Problem pojawił się jak zwiększono mi prędkość z 512 do 640. Wtedy okazało
się, że sterownik niepoprawnie działa z kontrolerem USB na płycie (UHCI).
Pomogło kupienie kontrolera USB na OHCI.

pozdrawiam

--
Łukasz Głębicki  <lukaszgl at post dot pl>