[th] ogólne problemy

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Wto, 20 Mar 2007, 13:28:28 CET

Dnia poniedziałek, 19 marca 2007, Artur Flinta napisał:

> Bo może być zainstalowana jeszcze inna paczka wymagająca tego pakietu? A
> może taka sytuacja, instalujesz sobie totem, który pociąga za sobą tonę
> zależności, między innymi gstreamer. Gstreamer tak Ci się spodobał, że
> uważasz totem za zbędny, jeżeli poldek/rpm miałby działać wedle Twojego
> toku myślenia odinstalowałby totem razem z gstreamer, który następnie
> musiałbyś sobie zainstalować jeszcze raz :)

Przekręciłeś.
totem -> kde-i18n-Polish
gstreamer -> khangman (lub kturtle)

Instalujesz totem -> ciągnie gstreamer
Instalujesz kde-i18n-Polish -> ciągnie khangman

Odinstalujesz totem -> nic się nie dzieje
Odinstalujesz kde-i18n-Polish -> nic się nie dzieje

I tak ma być. To jest ok. Przekręciłeś. Mówiłem o tym, że odinstalowuję
khangman (u Ciebie gstreamer) a on nie ciągnie kde-i18n-Polish (u Ciebie
totem).

W związku z tym chcesz mi powiedzieć, że odinstalowanie gstreamer ma nie
ciągnąć do deinstalacji totem?;) To po co są require?:D Bo odinstalowanie
khangman nie ciągnie za sobą kde-i18n-Polish.

A tak w ogóle to jakoś nie widzę aby totem wymagał gstreamer.... hmmm dobra
widzę bcond'a w specu... w ac nie wymaga... a i tak w bcondzie widzę jakieś
pod pakiety gstreamer a nie gstreamer.

> To może zamiast PLD slackware? Tam robi się wszystko ręcznie :)

No i skąd od razu ta negatywna energia?;) Nie chcę slackware, chcę pld. Mi to
nie przeszkadza tylko jak napisałem chciałem zwrócić uwagę, że coś jest nie
tak.

> To wywal ręcznie wpis, albo plik desktop.

Nie chce obejścia. Chcę rozwiązanie. Dalej uważam, że to głupie z powodu
jednego katalogu ciągnąć dodatkową paczkę z dodatkowymi binarkami. Niestety
nikt mi pewnie nie przyzna racji do czasu aż się zdarzy, że z tego samego
powodu będzie dociągana kilkuset megowa paczka.

Najpierw narzekania, że nie napisałem co jest nie tak... teraz, że piszę:D

EOT
--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic