[th] ogólne problemy

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pon, 19 Mar 2007, 23:16:05 CET

Kamil Dziedzic wrote:
> No ale rzecz w tym, że odinstalowanie tych dwóch gierek nie pociąga za sobą
> tamtej paczki choć wcześniej ona ich wymagała. Do tego jak najpierw

Bo może być zainstalowana jeszcze inna paczka wymagająca tego pakietu? A
może taka sytuacja, instalujesz sobie totem, który pociąga za sobą tonę
zależności, między innymi gstreamer. Gstreamer tak Ci się spodobał, że
uważasz totem za zbędny, jeżeli poldek/rpm miałby działać wedle Twojego
toku myślenia odinstalowałby totem razem z gstreamer, który następnie
musiałbyś sobie zainstalować jeszcze raz :)

> odinstaluje te dwie gierki a potem ten pakiet to w systemie zostaje ten
> nieszczęsny pusty katalog (tak wiem to pierdółka ale chciałem po prostu
> zwrócić uwagę że coś jest nie tak).

To może zamiast PLD slackware? Tam robi się wszystko ręcznie :)

> E tam. Jak już coś to mnie irytuje to, że pojawia mi się w głównym menu K
> dodatkowa pozycja "Edukacyjne" czy jakoś tak. Czyli jakiś śmieć który
> rozprasza i jest do niczego nie potrzebny:D

To wywal ręcznie wpis, albo plik desktop.

Artur