Adres publiczny na jednym prywatnym

Mieszko Kaczmarczyk linux_mdk w wp.pl
Śro, 21 Mar 2007, 02:18:32 CET

Saluto!

mam łącze ze stałym ip=192.168.100.100.  Do tego łącza dostałem najpierw jeden
adres publiczny 82.160.a1.b1 a nasŧepnie udało mi się wytargować obecnie 3
następne: 82.160.a1.b[2-4].

Chciałem te adresy poprzydzielać na określone kompy z mojej sieci.  I tu mam
problem - ponieważ jeden adres przydzielic na kompy to nie problem ale jak
przydzielic następne???

Dostawca łącza twierdzi, że musze miec 4 adresy prywatne i do nich mi
dowiąże - lecz wtedy chce mi też pasmo podzielić na 4 (w dowolnych
proporcjach) a ja chciałbym miec całe pasmo - co powinienem zrobić???

Z góry dziękuję
Miesiu
--
Zobacz Player MP3 w Zegarku Xonix:
http://www.allegro.pl/strona/miesiu

We are Linux. Resistance is measured in Ohms.

.