Adres publiczny na jednym prywatnym

Mieszko Kaczmarczyk linux_mdk w wp.pl
Czw, 22 Mar 2007, 07:01:02 CET

Dnia środa, 21 marca 2007 13:16, napisałeś:
> Tak wiem. Robienie [SD]NAT'a w sieciach lokalnych to średni pomysł, ale
> czasami nie można inaczej :-)
>
> A co przepustowości...
> sumaryczna od/do Ciebie się nie zmieni - to powinno być w umowie.
> niezależnie od ilości komputerów. Tylko pracować samemu na 1Mb a
> pracować we czterech to jednak 1Mb/4 = 250kb dlatego tak podaje dostawca.

Rozumiem co masz na myśli - lecz dostawca nie chce mi wrzucić do jednego worka
wszystkich 4 adresów - abym sam sobie dzielił pasmo tylko chce mi na sztywno
podzielić (nie umie***/tak ma skonfigurowany router***) już wtedy nie jedno
pasmo lecz 4 pasma.  Dla mnie to kicha - bo jak na jednym kompie postawię
pocztę a na drugim www to dlaczego przy nie używanej przykładowo poczcie mam
mieć przycięty transfer www???

Dlatego pytałem sie czy można jakoś mając 4 publiczne adresy dowiązane do
jednego prywatnego dalej sobie rozdzielić je na dowolne kompy w sieci mojej.
Widzę Twój ifcfg-eth0 - tam masz 3 adresy lokalne - ja w eth0 mam tylko jeden.

Reasumując: proszę o podpowiedź czy da się skutecznie przekierować te adresy
do sieci lokalnej czy też i jak nacisnąć na dostawcę netu (nie chiałbym
uzywać przemocy :) ) aby przydzielając mi net dał 4 adresy prywatne (to daje
chętnie) lecz w jednej classie HTB czy czego on tam używa???

Z góry dziękuję
Miesiu
--
Zobacz Player MP3 w Zegarku Xonix:
http://www.allegro.pl/strona/miesiu

We are Linux. Resistance is measured in Ohms.

.