Adres publiczny na jednym prywatnym

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Czw, 22 Mar 2007, 12:28:12 CET

On Thu, Mar 22, 2007 at 07:01:02AM +0100, Mieszko Kaczmarczyk wrote:

> Rozumiem co masz na myśli - lecz dostawca nie chce mi wrzucić do jednego worka
> wszystkich 4 adresów - abym sam sobie dzielił pasmo tylko chce mi na sztywno
> podzielić (nie umie***/tak ma skonfigurowany router***) już wtedy nie jedno
> pasmo lecz 4 pasma.  Dla mnie to kicha - bo jak na jednym kompie postawię
> pocztę a na drugim www to dlaczego przy nie używanej przykładowo poczcie mam
> mieć przycięty transfer www???
kopnij go by prawidlowo ustawil htb - jedna kolejka i do niej wszystkie
Twoje adresy. i tyle.

> Dlatego pytałem sie czy można jakoś mając 4 publiczne adresy dowiązane do
> jednego prywatnego dalej sobie rozdzielić je na dowolne kompy w sieci mojej.
> Widzę Twój ifcfg-eth0 - tam masz 3 adresy lokalne - ja w eth0 mam tylko jeden.
co to znaczy "4 publiczne adresy dowiązane do jednego prywatnego"?
jak "dowiązane"?
przeroutowane na ten adres prywatny? czy coś innego?

jezeli te adresy fizycznie do Ciebie dochodza to... nie rozumiem
problemu ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI