suspend2 i drukarka

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Wto, 27 Mar 2007, 00:01:09 CEST

On Mon, Mar 26, 2007 at 01:22:44PM +0200, Łukasz Maśko wrote:

> Owszem. I chyba tak zrobię. Problem w tym, że swap na pliku jest wolniejszy
> niż swap na partycji.
> Mam pomysł, coby dodać swap na pliku o niższym priorytecie (żeby nie
> wykorzystywać go na co dzień) i jakoś - jeszcze nie wiem jak - spowodować,
> żeby używał go suspend. To by było coś.
> Sprawdzę w domu wieczorem.
nie wiem czy tak się da.. generalnie do odtworzenia pamięci z swapa na
pliku jajko musiało by przecież "umieć" obsługę systemu plików, a przy
resume chyba jeszcze nie umie...

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI