suspend2 i drukarka

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Wto, 27 Mar 2007, 00:16:59 CEST

Dnia wtorek 27 marca 2007 00:01, Andrzej 'The Undefined' Dopierała napisał:

> nie wiem czy tak się da.. generalnie do odtworzenia pamięci z swapa na
> pliku jajko musiało by przecież "umieć" obsługę systemu plików, a przy
> resume chyba jeszcze nie umie...
Też mnie to zastanawiało. Ale doszedłem do wniosku (niekoniecznie słusznego)
że ta partycja podawana w parametrze jądra musi mieć przynajmniej pojemność
pamięci RAM (niezwalnialnej). Pozostała pamięć którą normalnie miałbyś w
swapie na tej partycji może zostać przerzucona do dowolnego miejsca do
którego jest dostęp z w pełni działającego systemu (czyli np. pamięci swap w
normalnym pliku).

Ale koniec gdybania. Działa komuś port równoległy i suspend2?
--
Z poważaniem,
Tomasz Grobelny