freezy mysqla..

Arkadiusz Rdest weed w punkt.pl
Sob, 31 Mar 2007, 01:23:42 CEST

crazy w noshit.pl wrote:
>  Od jakiegoś dłuższego czasu (parę m-cy?)
> mysql dziwnie się zachowuje.. odpala obciążenie proca do 100% i tak
> wisi od minuty - do kilku minut. W tym czasie nie działają zapytania..
> Po restarcie wszystko jest ok.
>
> Potrafi co chwilę tak się zatkać..
> Co może być przyczyną ?

1) wlacz logowania zapytan i zoabcz przy jakich sprawia problemy

2) stracce -f -p PID_MYSQLL'a (mzoe pokaze cos ciekawego co sie dzieje z
procesem)

3) tcpdump na polaczenia z mysql'em, mzoe pokaze jakis DDOS albo cos
innego ciekawego :)

PS. u mnie np. raz na jakis czas mysql 4.1 lubil sie wywalic/powiesic,
ruch w szczycie okolo 800 req/sek, w czasie padu ruch wygladal
normalnie, pomoglo wylaczenie cachowania zapytan.

--
  -[  net and sys admin  ]-[ Learn the facts and make up your own ]-
  -[ weed(at)punkt(dot)pl]-[ damn mind. That's why you have one.  ]-