Blueconnect na USB

Paweł Kośka pawel w artfan.net
Sob, 31 Mar 2007, 11:17:49 CEST

Witam,

Czy ktoś korzysta z blueconnecta na modemie USB?  Najlepiej takim co obsługuje
HSDPA ;)

Właśnie najlepiej jak by działał ten Option ICON z Ery, bo on HSDPA obsługuje.
Szukam jakiś informacji czy komuś działają te urządzenia.

Modem USB jest chyba dla mnie jedynym rozwiązaniem skoro chcę używać BC na 3
różnych maszynach.

Zastanawiam się też nad kartą Novatel Wireless Merlin XU870 do laptopa bez
pcmcia. On posiada tylko Express Card, chociaż ten na USB był by lepszy... do
stacjonarnego PC też bym mógł podłączyć.

Macie jakieś doświadczenie w tym zakresie?

--
Pozdrawiam,
Paweł