przeinstalowanie systemu i zachowanie funkcjonalności

Tomasz Krakowian krakusiok w gmail.com
Sob, 31 Mar 2007, 19:44:35 CEST

Witam

Dostałem pod opieke serwer na którym stoi w tym momencie PLD 2.0 ale z tego
co widzę trochę słabo to chodzi(był upgradowany z 1.0 i trochę chyba sie
chrzani - przepraszam za wyrażenie ) i chciałbym to przeinstalować ale
zrovbić to tak żeby potem była podobna funkcjonalność - chodzi mi przede
wszzystkim o bezopieczeństwo Jak to zrobić zakładamy żę nie
wiem nic o kompie (bo tak jest - przyszełem zastałem i tyle )  - jak
sprawdzić jakie moduły zostały doinstalowane
, priorytet to bezpieczeństwo w związku z tym jak rozpoznać co w tej
kwestii zostało dodane
(jak odróżnic )gdzie zajrzeć i co skopiować żęby potem skorzystać z tych
ustawień
 P.S. prosił bym o opis taki prowadzący za rączke(no może nie tak dokładnei
ale żeby wiedzieć o co chodzi)