AC 2.0 & Opteron 2210 x 2 & Płyta Tyan n6650W & Dysk SAS

Adam Gapiński adas-news w artikon.pl
Pią, 11 Maj 2007, 18:04:49 CEST

Osóbka znana jako Dariusz Knociński WIML, wystukała:

> Teraz mam tylko "Kernel panic" bo dokumentacja instalacji przy pomocy
> chroota nie zawiera wzmianki o modułach do obsługi dysków i geninitrd
> przygotowuje niewłaściwy plik initrd :-) Ale to już pryszcz :-)))

hmmm, a jak instalowałeś kernela w chroot to miałeś na pewno odpowiednie
wpisy w fstab i podmountowany /proc w chroot?

pozdrawiam
--
Adam Gapiński ::::: adas-news (at) artikon (dot) pl