AC 2.0 & Opteron 2210 x 2 & Płyta Tyan n6650W & Dysk SAS

Dariusz Knociński WIML dknoto w wiml.waw.pl
Pią, 11 Maj 2007, 20:44:32 CEST

On Fri, 11 May 2007 18:04:49 +0200
Adam Gapiński <adas-news w artikon.pl> wrote:

> Osóbka znana jako Dariusz Knociński WIML, wystukała:

> hmmm, a jak instalowałeś kernela w chroot to miałeś na pewno odpowiednie
> wpisy w fstab i podmountowany /proc w chroot?

Miałem wszystkie odpowiednie wpisy.
Dodałem opcję
--preload mptsas i --preload sd_mod do geninitrd i wszystko poszło ok. System
wstał.
Dariusz Knociński