AC 3ware i oprogramowanie

Rafał Cygnarowski zswi w pers.pl
Wto, 22 Maj 2007, 15:19:50 CEST

Dnia wtorek, 22 maja 2007, Tomasz Kuc napisał:
> Czy udało się komuś uruchomić oprogramowanie kontrolera RAID 3ware?
Tak, ale webowe. Są w repo PLD dla kontrolerów i testowałem go z kontrolerami
7600-2 i 9650SE. Dokładniej to wygląda tak:

3DM2-7000:
Narzędzie 3DM2 do zarządzania kontrolerami RAID 3ware. Obsługuje
kontrolery z serii Escalade 7000/8000 oraz AMCC 3ware 9550SX/9590SE.

3DM2-9650SE:
Narzędzie 3DM2 do zarządzania kontrolerami RAID 3ware. Obsługuje
kontrolery z serii AMCC 3ware 9650SE.

>  3DM2_CLI-Linux nie chce się zainstalować bo twierdzi, że "Bundled JRE
> is not binary compatible with host OS/Arch or it is corrupt...".
> Interfejs wiersza poleceń cli_linux też nie bardzo działa bo nie może
> znaleźć kontorlera (komunikat że nie ma modułu 3w-xxxx).  A moduł jest
> bo raid działa.
Z tym narzędziem zawsze był jakiś problem - raz działał, raz nie działał.
Czasem pomagał update ze strony, a czasem nawet nie pomagały czary.

Pozdrawiam,
--
Rafał Cygnarowski
rafi w pers.pl