AC kernel 2.6.16.51 i Reiser4

Dariusz Knociński WIML dknoto w wiml.waw.pl
Wto, 22 Maj 2007, 15:58:55 CEST

Witam,

Próbowałem pobawić się modułem Reiser4 ale niestety pomimo tego, że źródła
tego systemu plików są w pakiecie jądra 2.6.16.51 to nijak nie mogę zmusić
rpmbuilda aby wyprodukował odpowiedni moduł. Dopiero jawne podanie patcha
w specu rozwiązuje ten kłopot. Czy takie podejście miało jakiś głębszy sens?

Kolejny problem z tym jądrem to czemu dla architektury amd64 nie jest ustawiona
zmienna MK8.

Dodatkowo ustawiona jest zmienna generująca flagę "-fstack-protector", która
jest właściwa dla kompilatora gcc 4.2 i nowszego a w AC standardowo jest
wersja 3.3.6, trochę to bez sensu.

Dariusz Knociński