AC kernel 2.6.16.51 i Reiser4

Dariusz Knociński WIML dknoto w wiml.waw.pl
Wto, 22 Maj 2007, 21:19:21 CEST

On Tue, 22 May 2007 19:30:40 +0200
Adam Gołębiowski <adamg w biomerieux.pl> wrote:

> Spróbuj:
>
> 	./builder kernel.spec:LINUX_2_6_16 --with reiserfs4

Tak nie próbowałem. Robiłem to tylko przy pomocy rpmbuild.

> A powinna być? Hmm, faktycznie, chyba powinna. Will fix it.

Tu też spotkało mnie małe zdziwienie jak chciałem to poprawić. Wpis w pliku
kernel-x86_64-smp.config niestety nie rozwiązuje problemu, chociaż jak
kompiluje jądro ręcznie to jest tak jak chciałem.

Czy istniej jakaś magiczna opcja buildera, która ustawia właściwy konfig dla jądra?

> Ale ktoś może chcieć z tego korzystać na Th. Poza tym z tego co widzę w
> łatce -fstack-protector jest włączane gdy gcc to obsługuje.

Też o tym przeczytałem ale jak się ktoś przygląda wnikliwie logom z kompilacji
to mogą go drażnić te dziwaczne ostrzeżenia :-)

Dariusz Knociński