chroots vs. vserver

lukasz w mikroplan.com.pl lukasz w mikroplan.com.pl
Śro, 23 Maj 2007, 09:17:27 CEST

Witam,

kiedys bylo takie ustrojstwo sys-chroot, ze mozna bylo miec (kilka)
srodowisko chroot i pod spodem uruchamiac serwisy przy starcie systemu
(sysconfig/chroots).

Teraz na Th tego nie widze.
Przyznam sie, ze nie mam zielonego pojecia o vserver-*,
czy to jest teraz koszerne zamiast poprzedniego rozwiazania?

potrzebuje odpalic Zope z wczesniejsza wersja Pythona (2.4),
a aktualnie w Th jest 2.5 - myslalem ze chroot mi pomoze,
ale trudno za kazdym razem z palca to podnosic i zamykac,
musialbym skrypty klepac.
Jak to zrobic najlepiej?

--
Lukasz