xinitrc czy xorg-app-xinit-xinitrc? [bylo [Th] kilka pytan po zainstalowaniu systemu]

lukasz w mikroplan.com.pl lukasz w mikroplan.com.pl
Czw, 24 Maj 2007, 22:20:31 CEST

przepraszam ze sie powtarzam, ale nurtuje mnie ponizsze pytanie...
System dziala prawidlowo, ale ciekawi mnie jak byc powinno.

> jesli loguje sie z kdm do kde jako sesja kde to mam ok
> a jesli do default to takze sie mi restartowalo dopuki nie zrobilem
> sobie
> domowym pliku ".desktop" z wpisanym "startkde" - i teraz jest ok
> dawno dawno temu dzialalo wpisanie dobrej rzeczy w
> /etc/sysconfig/desktop

 - nie mam pliku /etc/sysconfig/desktop
 problem okazal sie nastepujacy:
   KDM odpala /etc/X11/kdm/Xsession z parametrem /usr/bin/startkde.
   tenze, jezeli to nie jest 'failsafe', 'default' lub 'custom'
   odpala /etc/X11/xinit/Xclients przekazujac parametr.
 niestety nie mialem zainstalowanego pliku /etc/X11/xinit/Xclients.
 Zawiera go pakiet xinitrc lub xinitrd-ng. Jednak takowych nie instalowalem
 - przy instalacji xorg pociagnal pakiet xorg-app-xinit-xinitrc,
   co uznalem za wystarczajace.

 Czy zatem powinienem miec xorg-app-xinit-xinitrc, czy jeden z wczesniej
   wymienionych? na razie recznie zmodyfikowalem kdm/Xsession i dziala.

--
Lukasz