[Th] kilka pytan po zainstalowaniu systemu

lukasz w mikroplan.com.pl lukasz w mikroplan.com.pl
Pią, 18 Maj 2007, 21:37:31 CEST

> jesli loguje sie z kdm do kde jako sesja kde to mam ok
> a jesli do default to takze sie mi restartowalo dopuki nie zrobilem sobie
> domowym pliku ".desktop" z wpisanym "startkde" - i teraz jest ok
> dawno dawno temu dzialalo wpisanie dobrej rzeczy w /etc/sysconfig/desktop

- nie mam pliku /etc/sysconfig/desktop
problem okazal sie nastepujacy:
  KDM odpala /etc/X11/kdm/Xsession z parametrem /usr/bin/startkde.
  tenze, jezeli to nie jest 'failsafe', 'default' lub 'custom'
  odpala /etc/X11/xinit/Xclients przekazujac parametr.
niestety nie mialem zainstalowanego pliku /etc/X11/xinit/Xclients.
Zawiera go pakiet xinitrc lub xinitrd-ng. Jednak takowych nie instalowalem -
  przy instalacji xorg pociagnal pakiet xorg-app-xinit-xinitrc,
  co uznalem za wystarczajace.

Czy zatem powinienem miec xorg-app-xinit-xinitrc, czy jeden z wczesniej
  wymienionych? na razie recznie zmodyfikowalem kdm/Xsession i dziala.

--
Lukasz