padł dysk :(

Paweł Sokół px w inteks.com.pl
Pią, 25 Maj 2007, 09:38:30 CEST

Dnia czwartek 24 maj 2007, lukasz w mikroplan.com.pl napisał:

> potwierdzam, juz kilka razy pomogl mi ocalic nie tylko cztery
> litery...

I ja potwierdzam :) :) testdisk znalazł "prawdziwe" superbloki, fsck
naprawił, partycja podmontowana, wygląda na to, że bez strat.

Inna sprawa, że dysk pójdzie do formatowania i dokładnego badania
badblocków, bo fsck w pewnym momencie stękał, że "write error".
Niemniej najważniejsze dane z dysku ocalone.
Dzięki wszystkim za uwagę i rady.

Paweł