padł dysk :(

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Czw, 24 Maj 2007, 17:40:05 CEST

On Thu, May 24, 2007 at 10:46:50AM +0200, Dariusz Knociński WIML wrote:

> Są jescze narzędzia komercyjne, które potrafią przeszukać cały dysk i wyłuskać
> podyncze pliki z systemu ext2/ext3 np. "Stellar Phoenix Recovery Suite". Niestety
> w tym przypadku trzeba przenieść dysk i podłączyć pod inny system :-(
co do odzyskiwania pojedyńczych plików, to..
http://andrzej.dopierala.name/Odzyskiwanie_plik%c3%b3w ;)

Acz sugeruję użyć tego w ostateczności i wpierw postarać się jakoś
odzyskać to na poziomie systemu plików. (foremost itepe - da same pliki,
ale bez ich nazw)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI