Modem i tpsa

Rafał Cygnarowski zswi w pers.pl
Pią, 25 Maj 2007, 10:13:42 CEST

Dnia piątek, 25 maja 2007, Jacek Osiecki napisał:

> Ale to nie w tym problem - o tym tylko wspomniałem, że zaczęły się chece.
> Natomiast teraz jak najbardziej wszystko się łączy, ale tylko minicomem - a
> przy użyciu "ifup ppp0" prawie nigdy... :(

Dyć piszę, że miałem problem podobny - tyle, że korzystałem z windowsa.
Korzystając z terminala łączył się bez problemu (bez względu na to, jaką
wersję numeru do wybrania wklepałem). Natomiast połączenie utworzone z
dialup-networking było już wybredne. Kilka testów pokazało, że najlepszy był
wariant z jednym przecinkiem - zaczął łączyć się w 90% przypadków.

Pozdrawiam,
--
Rafał Cygnarowski
rafi w pers.pl