Modem i tpsa

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 25 Maj 2007, 10:18:10 CEST

On Fri, 25 May 2007, Rafał Cygnarowski wrote:

> Dyć piszę, że miałem problem podobny - tyle, że korzystałem z windowsa.
> Korzystając z terminala łączył się bez problemu (bez względu na to, jaką
> wersję numeru do wybrania wklepałem). Natomiast połączenie utworzone z
> dialup-networking było już wybredne. Kilka testów pokazało, że najlepszy był
> wariant z jednym przecinkiem - zaczął łączyć się w 90% przypadków.

Ale przecinek lub brak przecinka miałby znaczenie tylko wtedy, gdyby modem w
ogóle nie zdołał się dodzwonić. A u mnie - modem za każdym razem bez
problemu się wdzwania do tpsa, zaczynają się gwizdy, często jest CONNECT...
a potem zerwanie połączenia przez pppd :(

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"