[Th] kilka bugów

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Pią, 25 Maj 2007, 22:20:49 CEST

Dnia 25-05-2007, pią o godzinie 16:13 +0200, Piotr Grymkowski
napisał(a):
> Pierwsze dwa to dotyczą openoffica a dokładniej:
> 1) oocalc przy próbie zrobienia widocznego obramowania jakiś komórek
> oocalc pada (niezależnie czy jest to zrobione za pomocą przycisku w
> pasku zadań, czy poprzez formatowanie komórek-> obramowanie)
> 2) ooimpress przy próbie dodania jakiejś animacji (czy to dodanie
> tekstu czy przejścia między slajdami) ooimpress pada

A mi przy wydrukach z writera robi ramkę wokół każdego wiersza (innych
rzeczy jeszcze z nim nie robiłem). Jak eksportuję do pdf i drukuję to
jest dobrze.
openoffice.org-writer-2.2.0-oof680_m14.0.6.i686
Krystian T.

             "errare humanum est..."