[Th] kilka bugów

Piotr Grymkowski grym3k w o2.pl
Pią, 25 Maj 2007, 16:13:23 CEST

Witam
Pierwsze dwa to dotyczą openoffica a dokładniej:
1) oocalc przy próbie zrobienia widocznego obramowania jakiś komórek
oocalc pada (niezależnie czy jest to zrobione za pomocą przycisku w
pasku zadań, czy poprzez formatowanie komórek-> obramowanie)
2) ooimpress przy próbie dodania jakiejś animacji (czy to dodanie
tekstu czy przejścia między slajdami) ooimpress pada

Kolejny błąd dotyczy montowania urządzeń przez usb. któryś upgrade go
popsuł bo jeszcze bodajże w poniedziałek albo we wtorek to działało.
Teraz po podłączeniu urządzenia hal go nie znajduje a dmesg pokazuje
jakieś błędy (kurcze przy aparacie fotograficznym pokazywał a teraz nie
mam do niego dostępu, jak podłączyłem odtwarzacz mp3 to wogóle go nie
wykrywa nie pokazując błędu)

ps. dobra mam oto co dostałem przy podłączeniu aparatu:
May 25 12:23:56 carnage kernel: usb 1-4: new full speed USB device
using ohci_hcd and address 3
May 25 12:23:56 carnage kernel: usb 1-4: device descriptor read/64,
error -62
May 25 12:23:56 carnage kernel: usb 1-4: device descriptor read/64,
error -62
May 25 12:23:56 carnage kernel: usb 1-4: new full speed USB device
using ohci_hcd and address 4
May 25 12:23:57 carnage kernel: usb 1-4: device not accepting address
4, error -62
May 25 12:23:57 carnage kernel: usb 1-4: new full speed USB device
using ohci_hcd and address 5
May 25 12:23:57 carnage kernel: usb 1-4: device not accepting address
5, error -62

Jakieś pomysły ?? Coś jeszcze podesłać?? wszystko najwieższe z repo.
oo=2.2

Piotr Grymkowski