[AC] alsa a /dev/dsp

Sylwester Gruszka gruszex w gmail.com
Sob, 26 Maj 2007, 21:41:18 CEST

Dnia sobota, 26 maja 2007, Kamil Dziedzic napisał:
> Zainstaluj alsa-udev i włączyć emulacje w /etc/sysconfig/alsa_udev.

nie mam w poldku alsa-udev  ani nie ma mpliku /etc/sysconfig/alsa_udev.

ale za to znalazłem plik /etc/sysconfig/alsa-oss-pcm który ma w środku wpisy o
mozilli, galeonie netscape:

# <#|*> <Playback|Capture> <app_name> <fragments> <fragment_size> [<options>]
# First column contains card ID. It can be number as in /proc/asound/[0-9]
# symlink or asterisk (*) which matches all cards.
* Playback galeon 0 0 non-block
* Playback mozilla 0 0 non-block
* Playback netscape-communicator 0 0 non-block

mogę tu doisać mój program (unreal tournament) jeśli proces który odpalam nie
jest plikiem binarnym tylko skryptem? (ten skrypt coś tam sobie ustawia i
dopiero później odpala UT.)