vista bios

Piotr Grymkowski grym3k w o2.pl
Nie, 27 Maj 2007, 22:25:20 CEST

Witam
Mam dylemat więc stwierdziłem, że zasiegnę opini profesjonalistów. Mam
laptopa msi m670. Na stronach msi widnieją dwie wersje biosów, które
można sobie wgrać dla tego laptopa. Wersja "zwykła" jest już chyba nie
aktualna i nie będzie raczej uaktualniana. Wersja dla "visty" jest
ciągle poprawiana. Czy istnijeje jakieś niebezpieczeństwo, że jak sobie
upgradne do tego biosu dla "visty" coś w linuxie nie będzie działać? Są
jakieś różnice w przypadku obu tych systemów jeśli chodzi o bios?
Trochę mam pietra, że po upgradzie mi system nie wstanie...

ps. strona biosu dla tego notebooka:

http://global.msi.com.tw/index.php?func=downloaddetail&type=bios&maincat_no=135&prod_no=1058

Piotr Grymkowski