Firefox, Thunderbird i mime

Rafa³ Cygnarowski zswi w pers.pl
Czw, 31 Maj 2007, 10:44:59 CEST

Witam!

Jak zmusić firefox-a i thunderbird-a do znajdywania domyślnych aplikacji dla
określonych typów plików tak jak radzi sobie z tym np. kmail czy konqueror?
Zależy mi przede wszystkim na dokumentach openoffice. Chciałbym załatwić
sprawę "globalnie", ponieważ użytkownicy skarżą mi się, że nie wiedzą jak
otwierać pliki w linux-ie (są zmuszeni do zpisywania na dysku i późniejszego
otwierania przez np. openoffice lub klikania na "plik" w konqurorze).
Zainstalowałem już chyba wszystkie dostępne pakiety *mime* ale to nie
pomogło. Używam OpenOffice z UX.

Za wszelką pomoc z góry dziękuję.
Pozdrawiam,
--
Rafał Cygnarowski
rafi w pers.pl

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl