Problem z cvs-pserver

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 31 Maj 2007, 16:06:55 CEST

Witam,

Jakimś cudem udało mi się uruchomić cvs-pserver i do niego zalogować.
I wygląda na to że wszystko jest OK... poza jedną rzeczą. Mianowicie, gdy z
eclipse'a próbuję dodać nowy projekt, ten wyrzuca błąd:

cvs [server aborted]: Error getting directory ACL for /home/services/cvs/Wwwww: No such file or directory

Wwwww to oczywiście nazwa projektu.

Najdziwniejsze jest to, że gdy robię to samo komendą cvs (a może nie to
samo? Nie mam pojęcia niestety :() - to mogę bez problemu stworzyć katalog:

joshua w pingwin ~/kk> cvs import -d kaka bumbum test

Log message unchanged or not specified
a)bort, c)ontinue, e)dit, !)reuse this message unchanged for remaining dirs
Action: (continue) !
I kaka/cokolwiek/CVS
I kaka/cokolwiek/kaka/CVS
I kaka/cokolwiek/kaka/dupelek/CVS
I kaka/cokolwiek/kaka/dupeleknr2/CVS
cvs server: Importing /home/services/cvs/kaka/cokolwiek
U kaka/cokolwiek/asd
cvs server: Importing /home/services/cvs/kaka/cokolwiek/kaka
U kaka/cokolwiek/kaka/koszty.txt
U kaka/cokolwiek/kaka/kubik.txt
U kaka/cokolwiek/kaka/zyczenia.txt
cvs server: Importing /home/services/cvs/kaka/cokolwiek/kaka/dupelek
U kaka/cokolwiek/kaka/dupelek/kukuryku
cvs server: Importing /home/services/cvs/kaka/kaka
U kaka/kaka/koszty.txt
U kaka/kaka/kubik.txt
U kaka/kaka/zyczenia.txt

No conflicts created by this import

... i katalog jest tworzony.

Jakieś pomysły, gdzie jest błąd? Google nie znajduje niczego oprócz
staaarego maila Tomasza Kłoczko (co sugeruje że może to być jakiś problem
pld-specific :-/), strace też nic nie dał:

read(3, "/home/services/cvs/Wwwww\n", 4096) = 25
stat64("/home/services/cvs/Wwwww", 0xbfe0712c) = -1 ENOENT (No such file or
directory)
write(10, "cvs [server aborted]: Error getting directory ACL for
/home/services/cvs/Wwwww: No such file or directory\n", 106) = 106

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"