[Th] Polska klawiatura pod X-ami (podsumowanie z rozwiązaniem )

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 7 Lis 2007, 10:49:59 CET

Dnia sobota, 27 października 2007, Łukasz Maśko napisał:
> Witam.
> Probuje sie przestawic z AC na TH i pewnie by mi sie to udalo, gdyby nie
> brak polskiej klawiatury pod X-ami.
[...]

Po pierwsze - trzeba usunąć z systemu pakiet xorg-driver-input-evdev.
Oczywiście w związku z tym, jeśli ktoś miał np. mysz na sterowniku evdev, to
musi ją sobie przestawić na mouse. To samo dotyczy klawiatury - ja mam kbd.
U mnie w tym momencie okazało się, że przestała działać myszka na BlueTooth
(USB). Druga zmiana sprowadziła się do zamiany linijki:
InputDevice     "Mouse0"    "AlwaysCore"
na
InputDevice     "Mouse0"    "SendCoreEvents"
i od tej pory nie ma (zauważonych) problemów zarówno z klawiaturą, jak i
myszą. Jedynym efektem ubocznym są komunikaty X-ów w logach o niemożności
załadowania modułu evdev (przy okazji, po jaką cholerę on się ładuje
automatycznie?).

Jeśli było to sorry. Jeśli nie było - może komuś się przyda.